Zagadnienia konsumenckie

Zagadnienia konsumenckie

Organizacje, które dostarczają produkty i usługi konsumentom oraz innym klientom, mają wobec tych konsumentów i klientów określone obowiązki. Zagadnienia konsumenckie związane ze społeczną odpowiedzialnością dotyczą, między innymi, sprawiedliwych praktyk marketingowych, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, zrównoważonej konsumpcji, rozstrzygania i rozwiązywania sporów, uwzględniania potrzeb konsumentów szczególnie wrażliwych i znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społecznej oraz edukacji.

 

Kreowanie wizerunku firmy, jako partnera uczciwego i rzetelnego.

  1. Pokazanie dodatkowych informacji o produktach na stronie www.
  2. Publikowanie informacji o działaniach dodatkowych firmy na stronach www.
  3. Jasne i czytelne zasady akcji promocyjnych dla klientów.
    Organizowane promocje muszą być jasne dla klientów, a ich zasady muszą być zawsze opisane w regulaminie. W firmie zakazuje się stosowania nieuczciwych praktyk marketingowych.
  4. Procedury przyznawania warunków handlowych dla klientów.
    Do określenia warunków handlowych dla klienta stosuje się odpowiednie procedury
    i narzędzia pomocnicze.

 

Wykreowanie klienta świadomego w dokonywaniu zakupów.

  1. Prowadzenie specjalistycznego bloga.
    Opisywane są w nim produkty, technologie i przykłady zastosowań.
  2. Przygotowanie filmów wideo z prezentacją aplikacji i technologii.
  3. Kompleksowe prezentacje produktów i technologii z wszystkich linii tematycznych u klienta.
  4. Cykliczne szkolenia dla pracowników związanych z bezpośrednią obsługą klienta.
  5. Badanie satysfakcji klienta.
    Cyklicznie co 2 lata przeprowadzane jest badanie. Wyniki są porównywane i analizowane, aby dążyć do jak najlepszych relacji z konsumentem.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Kierownik Działu Szkoleń
Wilk Łukasz
tel. 52 325 80 23
kom. 608 514 200
Napisz email
Solec Kujawski
Zadaj pytanie
* pola wymagane